Tuesday the 10th - - Joomla 3.5 Templates

Kaarten van de concerten in de voorverkoop zijn te verkrijgen door uw op te geven via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of via 023-5359852.

Bij de concerten kunt u kaarten kopen en verkrijgen een half uur voor aanvang van het concert aan de kassa van de locatie waar het concert plaatsvindt. NIEUW, heeft u een HAARLEMPAS/CJP dan krijgt u bij een concert € 3,00 cash korting aan de zaal. Ook als u al een kaartje in de voorverkoop met reductie hebt gekocht. 

De gereserveerde kaarten dient u uiterlijk 15 minuten voor aanvang van het concert op te halen.

U kunt kaarten ook bestellen in de voorverkoop door het bedrag voor het betreffende concert  over te maken naar NL39 TRIO 0197 7609 96 t.n.v. Stg. Helende Geluiden   onder vermelding van "de naam van het concert" en uw naam en telefoon nummer. Kaarten worden niet opgestuurd maar zijn vanaf een half uur voor aanvang van het concert aan de kassa van de lokatie waar het concert plaatsvindt te verkrijgen.

De kaartjes kunt u ook met reductie kopen bij Ananda , Kleine Houtstraat 36, 2011 DN Haarlem. Heeft u een Haarlempas/CJP dan krijgt u ook daar 3,00 € korting op het concert bij vertoning van de pas.     

Via het Menu Reserveren & Winkel rechtboven aan de pagina kunt u ook kaarten van de concerten via I-DEAL reserveren en kopen. Nadat de transactie is afgerond ontvangt u een bewijs van betaling per e-mail, print dit uit en neem dit mee naar het desbetreffende concert. Kaartjes worden niet naar uw huisadres opgestuurd. Wij noteren uw naam en betaling van de reservering en zijn op de hoogte van uw bestelling. Heeft u een Haarlempas/CJP neem deze dan mee naar het concert.

 

Kijk goed op welke locatie het concert plaatsvindt.

 

De meeste concerten vinden in 2020 plaats in de prachtige theaterzaal van "Circus Hakim, Korte Verspronckweg 7-9 Haarlem  ( Parkeren Gratis). 

 

 

 

 
 Er zijn 150 zitplaatsen beschikbaar bij de theaterzaal van Circus Hakim 

 

Algemene voorwaarden behorende bij reserveren & Winkel

voorwaarden in het kort.  Voor de uitgebreide algemene voorwaarden klik hier

a: Algemeen

De stichting behandelt een klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure. Bij de stichting ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord.

b: Bij defecte mediaproducten of stream fouten Bij een defect aan de mediaproducten is vervanging ter rekening van de stichting indien:

1. Bij mediaproducten geldt dat het medium in verzegelde vorm geretourneerd dienen te worden.

Dit in verband met de auteursrechten op die media van de uitvoerende artiesten.

2. Bij beschadiging tijdens de levering of verzending geeft de consument aan dat hij dit produkt wil

retourneren omdat het niet bruikbaar is door fysieke of technische schade.

Dan wordt aangeraden om zowel het defecte product als wel de beschadigde verpakking te

retourneren zodat de stichting kan bepalen of het product daadwerkelijk aan vervanging toe is.

De kosten van het retourneren worden gedragen door de consument waarna er een vervangend

product op kosten van de stichting verzonden zal worden.

3. Bij streamingsfouten is de stichting niet verantwoordelijk voor deze storing omdat deze kan

komen door:

a. Een slechte internetverbinding van de consument.

b. Een serverfout bij de webhosting provider.

c: Annulering reservering in verband met verhindering

Bij het verhinderd zijn bij een tevoren gereserveerde uitvoering van de stichting moet de consument rekening houden met de reden van verhindering:

1. Het kan zijn dat de consument toch afziet om een activiteit van de stichting bij te wonen.

De annulering zonder opgave van reden kan tot 2 dagen voor de dag van de activiteit.

Buiten deze termijn kan er geen sprake zijn van restitutie.

2. Verhindering door externe omstandigheden.

Het is mogelijk voor de consument om aanspraak te maken op restitutie op basis van coulance aan de zijde van de stichting buiten het door de stichting gestelde termijn.

De consument zal dan via brief of elektronische post de reden van verhindering moeten vermelden.

Uitgesloten worden gevallen van verhindering door weersomstandigheden, vertraging door files of het openbaar vervoer.

3. De stichting zal in de gevallen genoemd in artikel 14 lid c1 en lid c2 de door de consument

betaalde kosten terugstorten op het bankrekeningnummer van de consument dat voor die

reservering is gebruikt via iDeal.